ΕΞΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

 Εξαγγελία της ανεξάρτητης υποψηφιότητας μου για τη θέση του Κοινοτάρχη Χλώρακας

Με την Τοπική Αυτοδιοίκηση να παίζει αναβαθμισμένο ρόλο στη δημόσια διοίκηση, έχουμε εισέρθει εδώ και καιρό σε μια νέα πραγματικότητα που  θα πρέπει οι διοικούντες να αναθεωρήσουν τις σκέψεις τους και τις συμπεριφορές τους ώστε τα αποτελέσματα εκ των αποφάσεων τους να κάνουν τους πολίτες να τους εμπιστεύονται.
Στα σημερινά αδιέξοδα που βρισκόμαστε θα πρεπει να φροντίσουμε ο θεσμός να επανακτήσει αυτή τη χαμένη εμπιστοσύνη εκλέγοντας ανθρώπους ικανούς που να μπορούν να την εμπνέουν, να είναι ικανοί, ανιδιοτελείς, αλλά κυρίως να είναι πραγματικοί εκπρόσωποι των πολιτών.
Θεωρώντας ότι έχω τα προσόντα να σταθώ μπροστάρης και να διοικήσω σωστά και δίκαια, αποφάσισα να κατέλθω ανεξάρτητος υποψήφιος και να διεκδικήσω τη θέση του Κοινοτάρχη της Χλώρακας. Ξέρω είναι μια δύσκολη προσπάθεια, είναι όμως αυτή εμπνευσμένη από την αγάπη που έχω για τον τόπο μου, μια αγάπη που αποδεικνύεται πιστεύω από την προσωπική μου ιστορία που όλοι γνωρίζετε.
Σήμερα, στους δύσκολους οικονομικούς καιρούς που ζούμε, οι προκλήσεις και τα προβλήματα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε αφορούν όλους μας και οι λύσεις θα πρέπει να είναι με τους όρους του αύριο. Γι αυτό προσπάθεια μου υπόσχομαι να είναι, όλοι μαζί να σταθούμε απέναντι σε κάθε διχαστική λογική και ενάντια στη νοοτροπία της κλίκας και της ομαδοποίησης και με τόλμη και θάρρος να εκφράσουμε τις αγωνίες και τα οράματα μας έτσι που να φέρουμε ελπίδα, ανανέωση και προοπτική και να οικοδομήσουμε ένα μέλλον καλύτερο του χτες.